Facebook chce lidi více dotlačit ke sdílení příspěvků

Facebook chce lidi dotlačit ke sdílení příspěvků.

Pokud jste si v posledním měsíci všimli, Facebook vás častěji upozorňuje, abyste sdíleli své vzpomínky. Prohlížíte si timeline a občas narazíte na zajímavou fotku, nebo status, který obdržel mnoho liků. Sdílení příspěvků pomáhá zejména komerčním zájmům společnosti.

Ke sdílení příspěvků vás Facebook bude pravidelně vyzývat

Ať už patříte do kategorie lidí, kteří sdílejí tyhle vzpomínky, nebo ne, musíte uznat, že tahle strategie Facebooku funguje. Zajímá vás proč to Facebook zavedl? Vysvětlení je prosté. V období mezi roky 2014 a 2015 kleslo sdílení vlastních vzpomínek o 21%.

Facebook je postaven na reklamě, na sdílení osobních dat a následném cílení reklamy. Proto také sociální síť potřebuje, abyste sdíleli více a pokud vás zrovna nic nenapadá, sdílejte na Facebooku i něco staršího. Taková je strategie společnosti.

sdilejte-na-facebooku-pratele-sdileni-timeline-mesenger

Nyní se Facebook také rozhodl, že vám bude připomínat, kolik dní už například sdílíte po sobě, nebo vám bude nabízet sdílení zážitků z léta, výročí přátelství apod. Společnost chce v budoucnu přidat i další nabídky, které vás budou vyzývat ke sdílení.

Sdílíte, když vás k tomu Facebook vyzve?

Zdroj: socialmediatoday.com

Radek Toman
O Autorovi - Radek Toman

Býval dobrým školitelem jednoho nejmenovaného elektra, ale namísto toho, aby využili jeho znalosti, zabili vášeň k elektru, kterou miloval. Obviněn ze zrady nyní projíždí Světem… více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (3)