Facebook začne vkládat reklamy uprostřed videa

Facebook reklamy uprostřed videa

Facebook oznámil, že začne vkládat reklamy uprostřed videa. O tomto už se nějaký čas vědělo, prozatím se ale tento druh reklamy testoval v malém měřítku. Nyní se začínají aplikovat ve velkém.

Reklamy uprostřed videa budou každé dvě minuty

Aby se vám reklama zobrazila, musí video běžet alespoň dvacet vteřin. Počet reklam bude záležet na délce videa. Nezobrazí se však dříve než uběhnou dvě minuty od té poslední reklamy. Vydavatelé videa dostanou 55 procent z výdělku, zbytek pak připadne Facebooku. Jedná se o stejné rozdělení výdělku, jako například nabízí tvůrcům YouTube.

Není to ale jediná novinka v tomto odvětví. Oznámila se také nová funkce pro všechny, kteří živě vysílají. Jedná se o reklamní přestávky přímo v živém přenosu. Novinka bude dostupná pro osoby, kteří mají alespoň 2000 sledujících a bude je sledovat minimálně 300 lidí. V tomto případě pak musí živý přenos běžet alespoň 4 minuty, poté se bude moct každých pět minut vložit reklama.

Na jednu stranu podobné funkce vítají všichni tvůrci obsahu, kteří tak budou moct vydělávat i přes tuto sociální síť. Víme ale, jaký mají ostatní lidé názor na reklamu, obzvlášť když bude na každém kroku. Facebooku to nicméně stále vychází a dokáže z reklamy vytřískat opravdu velké peníze.

Co říkáte na reklamy ve videích a živých přenosech na Facebooku? Je to správný krok?

Zdroj: androidauthority.com.

David Trlica
O Autorovi - David Trlica

Už od dětství ho bavily telefony, na půdě byste určitě našli mnoho a mnoho časopisů o telefonech. První setkání se smartphony proběhlo právě u Androidu.… více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (17)