Recenze LG Optimus 2X na serveru Phandroid.com

lg nahledovy

LG Optimus 2X je prvním smartphonem na světě, jehož srdcem je dvoujádrový procesor NVIDIA Tegra-2. Přidáním dalšího jádra výrobci reagují na stále přibývající nové funkce a možnosti chytrých telefonů, které přibývají rapidním tempem a vyžadují vyšší výpočetní výkon. Pravděpodobně nejsilnějším telefonem s operačním systémem Android je zatím LG Optimus 2X, jehož recenzi publikoval server Android Phone Fans.

Článek nejprve stručně probírá hardwarové parametry, softwarovou výbavu, práci s multimédii, dále v něm najdete dvě ukázková videa a devět snímků pořízených právě tímto telefonem. Redaktoři se také pozastavili nad otázkou podpory více jader Androidem 2.2. Jak jsme informovali včera, právě podpora dvoujádrových procesorů by měla být hlavním tahákem připravovaného Androidu 2.4. V článku je zmíněna odpověď přímo ze společnosti NVIDIA: „Ano, Froyo samo o sobě, jakož i různé aplikace, zejména hry, zvládají vícevláknové operace a umí využít dvě jádra.“

Zjevné nadšení doslova prýští i ze závěru recenze: „LG Optimus 2X běží neuvěřitelně hladce a s procesorem Tegra 2 a Androidem 2.2 poskytuje celou paletu multimediálních funkcí. V oblasti multimédií a her je vynikající, HDMI zrcadlení je úžasné a 8MPx fotoaparát a HD videokamera je více než odpovídající. Je těžké najít něco, co se nám na tomto telefonu nelíbí, byť samozřejmě můžete namítat, že na něm běží pouze Android 2.2. S touto výhradou ale nesouhlasíme: Optimus 2X běží s verzí 2.2 velmi pěkně, ale samozřejmě bude ještě lepší, pokud přijde upgrade na 2.3. Mějte na paměti, že s dvoujádrovým procesorem je Optimus 2X je připraven na budoucí vylepšení. LG Optimus 2X bych vřele doporučil – je to solidní, celkově silný telefon, který nezklame“

Zdroj: Android Phone Fans.

Graf ceny produktu LG P990 Optimus 2X poskytuje server Heureka.cz

Karel Kilián