Infografika: jaký byl pro OnePlus první rok na trhu?

oneplus infografika titul

Společnost OnePlus, za jejímž založením stojí známý čínský výrobce Oppo, se v roce 2014 postarala o pořádný rozruch na trhu s chytrými telefony. Mohl za to její vůbec první produkt, telefon OnePlus One s výbornými hardwarovými parametry, CyanogenModem 11S na palubě a především velmi příznivou cenou. To vše OnePlus podpořilo ještě povedenou marketingovou kampaní, kde si na paškál vzalo především vlajkové lodě zavedených výrobců. A jak se společnosti vlastně vedlo? To ukazuje pěkně zpracovaná infografika.

V té se dozvíme především, že roční příjem společnosti činil více než 300 milionů dolarů (cca 7 320 000 000 Kč) nebo že největší odbytiště smartphonu One je východní Asie (39% všech odeslaných) následovaná Evropou (32%), Severní Amerikou (22%) a Indií (7%). Dále také tato infografika udává, že oproti původním 6 zaměstnancům nyní pro OnePlus pracuje 88 příslušníků 13 národností s věkovým průměrem pod 26 let. Krom toho tato infografika nabízí také různé zajímavé statistiky, jako například kolik kusů pizzy si do kanceláře za ten rok objednali, kolik tun zboží odeslali nebo kolik hodin průměrně strávili zaměstnanci v práci.

Všechny tyto statistiky si můžete prohlédnout ve zmíněné infografice níže.

oneplus infografika

oneplus infografika 2

oneplus infografika 3

oneplus infografika 4

oneplus infografika 5

Co na výsledky OnePlus za uplynulý rok říkáte? Bude společnost pokračovat v raketovém růstu i nadále?

Zdroj: PhoneArena.com.

Vašek Švec
O Autorovi - Vašek Švec

Vaška odjakživa bavilo sledovat novinky z oblasti mobilních telefonů a elektroniky obecně. Po několika letech s tlačítkovými Nokiemi se rozhodl, že nastal čas na změnu… více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (19)