Americký operátor Verizon přišel s netradiční kampaní propagující Android na úkor populárního iPhonu od Applu. Tak trochu srovnávací/zesměšňující reklama ve stylu reklam, se kterými původně přišel sám Apple jako Mac vs. PC, uvádí negativní vlastnosti iPhonu, které jsou naopak samozřejmostí u Motoroly Droid (Sholes). Tedy novinky, kterou operátor chystá v brzké době uvést.
Reklama začínající anglickým záporem „iDon’t“ postupně vyjmenovává ty vlastnosti, které iPhone nemá, neumí, respektive jsou horší než u konkurence. Podle reklamy tedy iPhone nemá hardwarovou klávesnici, neumí multi-tasking, pořizovat fotografie ve tmě a s rozlišením 5MPx, nenabízí přizpůsobení systému a widgety, neumožňuje vyměnit baterii a otevřený vývoj aplikací.
Smyslem antireklamy s názvem DroidDoes je současně vyzdvihnout vlastnosti, které mimo jiné nabídne Motorola Droid. Tu americký operátor Verizon nabídne svým zákazníkům v následujících týdnech. Motorola Droid navíc přijde s Androidem verze 2.0.
Podívejte se na kompletní antiPhone reklamu.
httpv://www.youtube.com/watch?v=dPYM-XTqcec
Komentáře (0)
Přidat komentář