HTC spouští novou marketingovou kampaň obrovských rozměrů s populárním hercem Robertem Downeyem Jr.

htc main

Společnost HTC odhalila novou marketingovou kampaň, která zahrnuje reklamu na YouTube, v kinech a v televizích s populárním hercem Robertem Downeyem Jr. Roberta Downeyho Jr. známe z filmů jako Sherlock Holmes, či Iron Man. Reklamní kampaň se ponese převážně v myšlence změny a upoutávek na nové produkty od HTC. Společnosti HTC se v posledním období nevedlo dobře, i když situaci částečně změnil povedený HTC One. HTC si uvědomuje, že problém není v produktech, ale hlavně nedostatečné propagaci svých výrobků. Proto společnost podepsala kontrakt se zmiňovaným hercem na 36 měsíců a věříme, že intenzivnímu reklamnímu působení se nevyhneme ani u nás. Na novou marketingovou kampaň padla neuvěřitelná 1 miliarda dolarů.

http://youtu.be/UpGUV6ZrYFw

http://youtu.be/v–nFLn8M18

Zdroj: PhoneArena.com

David Zmuda
O Autorovi - David Zmuda

více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (29)